Intrebari Frecvente

Venim in intampinarea intrebarilor dvs. cu raspunsuri la intrebarile intalnite cel mai frecvent.

Toate produsele afisate pe Favorito.ro sunt disponibile pe stoc in momentul vizualizarii. Actualizarea stocului poate fi efectuata doar in momentul finalizarii comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adaugate de dumneavoastra in cos sa fie comandate anterior de catre alt client, ceea ce epuizeaza stocul. Produsele ce le aveti in cos vor fi sterse automat in 60 de minute daca nu finalizati comanda.

Va stam la dispozitie cu orice intrebare si putem efectua masuratori exacte la orice produs doriti. Departamentul nostru de relatii cu clientii va sta la dispozitie non-stop prin e-mail la contact@favorito.ro sau telefonand la 0771289209 de luni pana vineri de la 17:00-22:00. Aveti acum si posibilitatea unui mesaj prin optiunea de WhatsApp Chat iar o persoana din cadrul echipei noastre va va raspunde.

exemplu: va place o camasa si desi este marimea pe care stiti ca o purtati de obicei, doriti sa stiti lungimea manecilor. Ne contactati si va vom raspunde cu cel mai mare drag.

Preturile afisate pe site-ul Favorito.ro includ toate taxele si reprezinta suma pe care o veti achita pentru produsul comandat, mai putin costurile de livrare daca exista. Ne rezervam dreptul de a modifica unele preturi, fara o notificare prealabila.

Dati click aici pentru detalii  sau luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti la contact@favorito.ro sau telefonic la 0771289209 de luni-vineri intre 17:00-22:00, sambata intre 10:00-17:00 sau pe WhatsApp. Schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.

Vreti sa plasati o comanda dar plecati din localitate si nu doriti sa ramaneti fara produsul dorit (stocul se poate epuiza)? Plasati comanda acum si mentionati data la care doriti sa vi-l livram in campul “MESAJUL DUMNEAVOASTRA” din formularul de comanda.

Amanarea expedierii comenzii dumneavoastra se poate face la o data ulterioara datei in care plasati comanda pe site, dar nu mai mult de 8 zile calendaristice (14 zile calendaristice daca faceti plata in avans prin card bancar sau transfer bancar).

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca livrarea se efectuaza in termen de cel mult doua zile lucratoare de la plasarea comenzii.

De exemplu: sa presupunem ca astazi este data de 15 a lunii, stiti ca plecati din localitate intre zilele 16 si 25. Plasati comanda acum (mentionand in formularul de comanda la campul mentiuni ca doriti livrarea incepand cu data de 25) iar noi trimitem coletul in data de 25, acesta ajungand la dumneavoastra in 26.

Daca doriti sa aduceti modificari comenzii dumneavoastra dupa inregistrarea acesteia va rugam sa raspundeti la email-ul de confirmare a comenzii in maxim 15 minute de la primirea acestuia, mentionand modificarile pe care le doriti. Nu veti mai putea efectua modificari dupa receptionarea email-ului de confirmare a expedierii (comanda finalizata).

Puteti solicita acest lucru printr-un raspuns la email-ul de confirmare a comenzii sau telefonic la 0771289209 de Luni pana Vineri in intervalul orar 17:00 – 22:00 sau sambata intre 10:00-17:00 in maxim 15 minute de la primirea primului email de confirmare a comenzii. O data primit emailul cu “Comanda finalizata” nu mai puteti modifica comanda.

Va rugam sa verificati si sectiunea de email-uri nedorite (Spam/Bulk). Pentru a va asigura ca acest lucru nu se intampla niciodata si pentru a va asigura ca primiti fiecare email de la noi va rugam sa adaugati adresa contact@favorito.ro si newsletter@favorito.ro in lista dumneavoasta de contacte.

Desigur. Va rugam sa folositi formularul de abonare la “NEWSLETTER” si veti primi notificari despre lucrurile interesante de pe Favorito.ro

Desigur. Va rugam sa folositi link-ul de dezabonare afisat in partea de jos a oricarui newsletter primit de la Favorito.ro

Puteti verifica starea comenzii dumneavoastra in orice moment accesand sectiunea “CONTUL MEU” ->”COMENZI”. De asemenea, puteti folosi link-ul din email-ul de confirmare al transportului. O data ce cunoasteti numarul AWB (al coletului) trimis de catre curier puteti folosi aplicatia online a companiei de curierat URGENT CARGUS sau FAN Courier pentru a urmari coletul pana in momentul in care ajunge la dumneavoastra.

Toate produsele oferite de Favorito.ro sunt in stare impecabila. Totusi, se poate intampla ca in momentul manipularii sa existe accidente. Orice produs care in mod exceptional se intampla sa aiba vreun defect va fi semnalat pe site si pretul acestuia va fi redus. Inainte de a-l achizitona veti sti ce defect are iar plasarea comenzii insemnand acceptarea dumneavoastra.

Daca in urma unei erori de procesare ati primit un articol diferit, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti la contact@favorito.ro sau telefonic la 0771289209 de luni-vineri intre 17:00-22:00 si sambata intre 10:00-17:00. Schimbul produselor urmand a se efectua gratuit.

Va rugam sa folositi oricare din urmatoarele metode pentru a ne contacta:

  • formular de contact din rubrica “CONTACT”
  • printr-un email la contact@favorito.ro
  • telefonic la numarul : 0771289209 (L-V 17:00 – 22:00 si S 10:00 – 17:00)
  • pe WhatsApp la numarul 0771289209