Nu este nici un produs în coș.
Returnarea produselor
IN CAT TIMP POT RETURNA PRODUSELE ?
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la data livarii, termen prevazut in OUG nr. 34/2014. Nu trebuie sa specificati motivul returnarii, desi am fi recunoscatori pentru informatie – o vom folosi pentru a imbunatatii calitatea serviciilor. Nu uitati sa atasati factura cand ne trimiteti coletul.
CINE PLATESTE SI CARE ESTE COSTUL RETURULUI ?
In cazul in care doriti sa returnati o comanda integral sau partial, conform legislatiei in vigoare, costul aferent returului va fi suportat de catre dumneavoastra. Costul difera in functie de firma de curierat pe care o alegeti (este alegerea dumneavoastra). Costul returului se plateste de catre noi doar in cazul in care s-a gresit comanda din vina noastra (ati primit produs gresit sau marime/culoare gresita) sau produsul prezinta un defect nesesizat la expediere.
Atentie ! : Daca ati beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor vi se va retine costul de transport (22,00 lei).
CARE ESTE PROCEDURA DE RETUR A PRODUSELOR ?
Pentru a putea returna produsul(e), acesta/acestea trebuie:
- sa nu fi fost purtat(e), deteriorat(e) sau sa miroasa a parfum
- sa nu aiba etichetele rupte
- sa fie in ambalajul original
- sa fie insotit(e) de factura primita la livrare
- sa ne trimiti un email cu datele bancare daca nu doresti schimbarea produsului(lor) ci restituirea contravalorii produsului(lor) sau sa completezi formularul de retur de mai jos.
Atentie! : In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spalare, lipsa etichete sau care miros a parfum, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau returnarea acestuia catre dumneavoastra.
Pasi de urmat de catre client/cumparator:
1.) Contacteaza-ne prin una dintre modalitatile de mai jos :
– telefonic la numarul 0771289209 (L-V 17:00-22:00, S 10:00-17:00)
– e-mail la contact@favorito.ro (include numele, datele bancare daca doresti restituirea contravalorii produsului (lor) si CNP)
2.) Sa ne trimiti un email cu datele bancare daca doresti restituirea contravalorii produsului(lor) sau sa completezi formularul de retur care se gaseste mai jos pe aceasta pagina.
3.) Ambaleaza produsul(e) in cutia si in ambalajul original la care adauga o copie dupa factura primita (in colet sau email) si il trimiti prin firma de curierat preferata de tine, la adresa: TOTALIS CONCEPT S.R.L, Str. Ana Ipatescu, nr.19/B, ap. 1, cod postal 410108, localitatea Oradea, judetul Bihor.
LA CE ADRESA TRIMIT PRODUSELE PE CARE VREAU SA LE RETURNEZ ?
Va rugam sa trimiteti produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa:
TOTALIS CONCEPT S.R.L, Str. Ana Ipatescu, nr.19/B, cod postal 410108, localitatea Oradea, judetul Bihor.(in maxim 14 zile calendaristice, calculate de la data primirii produselor.)
Atentie ! : Nu este posibil returul coletului personal, la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.
CUM SI CAND PRIMESC CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE ?
Puteti alege sa primiti contravaloarea produselor direct in contul dumneavoastra bancar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data livrarii coletului catre noi, sau sa optati pentru inlocuirea produsului(lor) returnat(e) cu alt(e) produs(e) de aceeasi valoare sau de valoare mai mare, caz in care veti achita diferenta.
Daca nu doriti schimbarea produsului(lor) returnat(e) cu alt(e) produs(e) ci doriti banii inapoi, veti primi suma platita pentru produsele returnate in contul dumneavoastra bancar. Mentionam ca taxele de transport ocazionate de livrarea produselor catre dumneavoastra nu vor fi restituite, acestea fiind deja transferate firmei de curierat care a efectuat livrarea.